Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι αμοιβαίες.



Κανείς δεν είναι τέλειος!

Εγώ κάνω παντα ένα λάθος...

φόβοι μου που έχουν δημιουργηθεί από άλλους στο παρελθόν, πράγματα που με έχουν πονέσει, που με έχουν κάνει να νιώθω λύπη…

πολλές φορές τα βγάζω ,ίσως, σε λάθος ανθρώπους...


σε ανθρώπους που δε το αξίζουν, που δεν πρέπει… και μερικές φορές πληγώνω και ζήτω συγγνώμη!

Αλλα ,έχει κ τo καλό του αυτό! Αν το κάνω και ο άλλος ξέρει ποια είμαι , τότε θα με νιώσει , θα με καταλάβει …

Όταν θα βρεθεί ο άνθρωπος (φίλος, σύντροφος, γνωστός) να μου δείξει πόσο λάθος κάνω και διώξει τους φόβους και τις ανασφάλειες μου… όταν προσπαθήσει για αυτό… τότε δε θα τον αφήσω να φύγει και να χαθεί από κοντά μου εύκολα.

Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι μικρές καθημερινές πράξεις, αγώνας και μάχη με τα πάνω τους και τα κάτω τους… αξίζει να κρατάμε όσους δίνουν την μάχη και δε σε αφήνουν να παλέψεις μονή … αδιαφορώντας !!!!!!



Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι αμοιβαίες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: